Mina181019 MiracAlpinveUmutunAnnesi aynen öyle bn de çok kötüydüm çok şükür 40 ım çıkar çıkmaz dişlerimi hallettirdim dişçiye baydım paraları geldim🤣🤣🤣bebeğimin 6 aylık bez parası gitti 🤣🤣🙈💃🏼
Mina181019 MiracAlpinveUmutunAnnesi ist’da devlette kesinlikle randevu gelmiyor canım 15 gün sonraya randevu veriyordu dayanamadım öyle bir ağrı ki doğum sancısı bilmeyen ben diş ağrısıyla mahvoldum gecelerce tepindim durdum artık kulağım da zonkluyordu :-(
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mina181019 anlayabiliyorum canim bende istanbuldayim bu ayin 20 sine buldum bakalim randevu doktorum önermişti gideceğim doktoru
archmom MiracAlpinveUmutunAnnesi uyusturduktan sonra hic onemi yok.Ben 5e giderken korkmadiysam sende korkmazsin 😄
Keremozaninannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi ben kaç gece uyuyamamıştım ağrısından çok sükür şimdi daha iyiyim aksatmaya gelmiyor diş hemen ben burdayım diyor 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Asafemir nasıldı acıdımı😒 benim 10 gun sonraya randevu verdi de pazartesi gunu olucam yani😣
Asafemir MiracAlpinveUmutunAnnesi hiç acımıyo canım beklediğine değmezmiş 10 dkkada bitti hatta bitti mi dedim :) korkma hiç şükür
MiracAlpinveUmutunAnnesi Asafemir daaha once dolgu dis cekimi falan yaptirdim ama ilk kez kanal olucam
Domino Iğne yapiliyor zaten ben yaptirdim hiç aci olmadi şükür zaten agri kesici alirsin. Korkulacak hic bisey yok iğne de sinek isirigi gibi geciyor hemen.😊 gecmis olsun.🦋