Çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de 2,5 aylıkken olmuştu. 5 gün hastanede yattık. Sürekli hava verdiler. 1-2 günlük antibiyotik kullanmak zorunda kaldılar. Eğer hastanede yatmanız mümkünse yatmanızı öneririm. Gözetim altında olmak daha iyi olur. Tekrar geçmiş olsun