yaris Merhaba kızlar normal doğum yaptım. Doğum yapalı 4 ay oluyor adetim 4 gün gecikti bugün test yaptım ve bu şekilde çıktı şuan kendimi çok kötü hissediyorum çizginin biri silik ama emin olamıyorum bakabilir misiniz
Eslemsi_04 yaris https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
Bugleminannesi28 yaris foruma ilk girdiğinde sol üstte üç çizgi var ona tıkladığında resim yukle bölümünü seç ve galerideki resmi oraya yukle altındaki URL yi kopyala buraya yapıştır
Gizmokzilla yaris Fotoğraf yüklemek için https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Mutlu forumlar 🌸
Ktugra3535 yaris evet hamile olabilirsiniz fakat test bozukta çıkmış olabilir en doğru sonucu kan testi vericektir