Kızlar merhaba, ben Maliye bölümü mezunuyum. Evlenmeden önce hazırlanmıştım fakat iyi puanlar almama rağmen atanamamıştım. Şimdi 11 aylık olacak bir oğlum var. Tekrar hzırlanmak istiyorum evde. Nasıl olacak bilmiyorum ama istiyorum. Benim gibi A grubuna hazırlanan anneler var mı aranızda. Birbirimize hem motive olalım hem de çalışma şeklimizi söyleyelim