0534 3 aylıkken gaz sancımız azalarak bitti gece ben uyandırıyordum mama içsin diye gündüz uykumuzda güzeldi şuan 4 ay 12 günlük atak başladı gündüz yarım saat uyuyor uyumamak için ağlama krizine giriyor gece uykusu diye bişey kalmadı akşam 9 da gece uykusuna yatak bebek dün gece 2 de hala ağlıyordu 4. ay çok kötü 😂