Kızım 3yas bitmek üzere. 12mayis 4olacak sezaryen doğum yaptım o yüzden şimdiye kadar istemedim hamilelik süreci sıkıntılı geçti doğum aynı şekilde. Artık düşünüyorum ama aynı şeyleri yaşamaktan korkuktugum için vazgeçiyorum birde kızım bebekleri seviyor ama kıskanır die korkuyorum