Kızım 9 aylık olmak üzere, halen ayaklarının üstüne basmıyor, ya dizini büküyor ya da ayağının dış yanına basıyor. Emeklemeye de başlamadı. Ben doktora gittiğim için işler çok can sıkıcı bir hal aldı. Fizik tedavi görüyoruz, nöroloji takibindeyiz. Doğal süreçte böyle olan çok bebek varmış sanırım, onları duymaya ihtiyacım var. 9 ay basmadı, 10. Ay emekledi, 11′de tutundu kalktı vb şeklinde ise sizin süreciniz, paylaşabilir misiniz lütfen? Çok canım sıkılıyor.