Hanımlar merhaba bebegimde uzamış sarılık var onun için kan tahlili vermiştik sarılıgı önemli degilmiş oluyormuş böyle 2 ayda anca geçiyormuş ama ggt diye bir degeri yüksek çıktı akcigerle alakalıymış sanırım alt ast bunlarda yüksek baya çok korkuyorum gastroentolojiye yönlendirdi doktor başına böyle bir şey gelen var mı