Asyanida denizbet benim canım pek tatlıdır uyuşturucu krem sürülmesine rağmen gözlerimden yaş akmıştı
denizbet [silindi] memnun kaldınız mı kendinizi daha çok beğeniyor musunuz böyle ben kötü olmasından korkuyorum gerçi iyi bir yere yaptırmayı düşünüyorum instagramdan takip ettipşm kadarıyla güzel işler yapıyorlar
sdakbyk denizbet ben selınbeautyde yaptırdım memnun kaldım bır ay sonra da rutusa gitti. İyi oldu basta renk koyu oluyor ama bır hafta sonra acılıyo
[silindi] denizbet İlk 1 hafta çok koyu kalıyor kabuk atana kadar sonra güzel duruyor. Ben memnun kaldım. 🤗