gulizar0 yaklaşık 2 hafta falan oldu alalı öncesinde philips ve fantom dik süpürge vardı. Süpürgenin geldiği günün sabahı fantomla evi süpürdüm akşamda dyson’la süpürdüm. Normalde fantomun da çekim gücü iyidir ya ama fos yani fos. Sadece iki halıyı süpürerek v15 haznesinin tamamı nerdeyse doldu. Bence kesinlikle parasını hakediyor ama dikkatli kullanmak lazım biraz narin davranılması gerek diye düşünüyorum.