kızlarr kızım öksürüp öksürüp kusuyor hastaneye götürüyorum ciğerleri temiz röntgenleri temiz vs antibiyotik veriyorlar kızıma içiremezsemde zor bela içiriyorum bir hafta 10 gün sonra tekrar götürüyorum tekrar aynı şeyler sonra yine antibiyotik veriliyor yine aynı şekilde bir hafta iyi sonra ökrürüp öksürüp kusma oluyor tekrar hastane yine antibiyoduk bu böyle uzuyup gitti 5. defadır şimdi yine başladı ne yapmalıyım tekrar hastaneye mi götürsem çok fazla antibiyotik kullanıyoruz zararlı değilmi bebeğim 8 aylık premetüre bebek 29. haftada doğdu evde doğal yöntemlerle bişey yapabilirmiyim yada kullandığınız ilaç varmı doktora sorup denesem 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️