Merak ettiklerimi yazayım bari..
1- 6 aylıkken maması pürüzsüz bir kıvamda mı olacak
2- sabah uyandık emzirdik, 1. Uykusunu uyudu emzirip mi tadım yapıcaz yoksa aç mı olması gerek
3- akşam yatmadan mama veriliyor mu
4 - her tadımın öncesinde emzirmek mi gerekiyor
5- tadımları öğlen yaptırıyorsak her zaman mı öğlen yaptırmalıyız 😅🥴