queenmom_ doktorumuz igneden sonra hissetmeyecek ama bacaklarini tutacagimiz için aglayacaktir. Her bebek buraya yattigi andan itibaren cok agliyor, 15-20 dk ağlamasına katlanacaksiniz dedi. Boyle demesine çok takıldım. 15-20 dakika da cok uzun geldi.