Herkese merhaba sevgili anneler🌸 14 aylık bir bebeğim var ve doğumdan sonra bir rahatsızlığım oldu. Hastalığım sebebiyle ilaç kullanmam gerekiyor ,bebeğimi emzirebilmek için süreci hep erteledim ancak artık başlamam gerek. Emzirmeyi sonlandırma konusunda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum, şimdiden teşekkür ediyorum🌸 bu arada uykuya da emerken geçiyor ve geceleri de emmek için saat başı kalkan bir bebek…