Merhabalar benim oğlum 4 yaşında daha bu sene anaokuluna verdim. Verdigimede pişman oldum Eylül ayından beri sürekli oğlum okuldan hastalık getiriyor ve kardeşinede bulaştırıyor. Geçmek bilmek bir hastalık resmen 1 hafta iyileşiyorlar diğer hafta tekrar başlıyor ve uzun süre devam ediyor. Artık doktor bişey de yapamıyor. Ve pazartesi itibariyle okula gidemecegini söyledim. Oğlum başarılı bir çocukta öğretmen de dile getirdi zaten. Nisan ayında başlasın ama devam etsin dedi haftalikta ödevlerini verecek uzaktan nasıl olur bilemedim. Benim durumumda olan var mı ya da çevresinde bizzat şahit olanlar varsa yorum yapabilir mi? Kızım 10 aylık şuan