hism 15 aylık ve bir iki haftadır aynı durumdayız elimden geldiğince sakin kalıp sürekli oyum oynamaya çalışıyorum. Daha bunun bir de iki yaş sendromu var ilerledikçe daha huzursuz olacak biliyorum ve bu konuda hem kendime hem yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 🙈