Bsraa0809 Bebeğimde saç diplerinde ve yanaklarında vardı, hatta doktor isilik deyince şaşırmıştım çünkü işçilikte böyle içi sıvı dolu sivilce gibi olduğunu bilmiyordum şaşırdım. Ama öyleymiş. Doktor çok normal , çoğu bebekte görülür sonra da geçer demişti. Sık banyo yaptır ama nemli de kalmasın demişti. Yaz ayında doğmuştu bebeğim haliyle saçındaki isilik emerken terlemekten oldu bence. Ama yanağındakine çok anlam veremedim, çünkü kimseye öptürmedim asla hastanem bile öpmedim yanağından , boyun ve diğer yerlerden öpüyordum. Doğunca küvez süreci yaşadığımız için ilk aylar hep memede uyuttum bebeğimi haliye uyuyunca terledi falan o yüzden yanağında da çıktı diye düşünüyorum. Oysaki başlarda iki güne bir, sonra her gün duş aldırıyordum🤷🏻♀️
Sen ilk fırsatta doktora götürmeyi ihmal etme canm. Belki bizdekinden farklıdır. Bulaşıcı ir durumsa vakit kaybetmemek lazım😊( inşaAllah değildir )