gamzesameturkoz Kızlar bebeğim 7 ay 19 günlük. Oto koltuğu alalım diyoruz. OTO KOLTUĞU ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYROUM. 🤗 Gurbetçiyiz sürekli yolculuk yapıyoruz o yüzden sizlere sormak istediğim. Siz ne kaçıncı ayda aldınız oto koltukları ?
Mmeelliikkeee gamzesameturkoz joie i spin 360.. hem yatışı hem dönmesi uzun yolculuklar vs için kurtarıcı bu tarz bişi bakın bence
Sibel22- gamzesameturkoz babymall den aldım avova Alman markası indirimden almıştım. Ece sertifikası var ve adac testinden geçen bir ürün . Alacağınız oto koltuğunda çarpmalara darbelere karşı dayanıklılık açısından değerlendirin . Adac testi de bunun için yapılan bir testtir
HunnyBunny gamzesameturkoz biz de sürekli şehirlerarası gidip geliyoruz o yüzden oto koltuk çok önemliydi. Çok şükür sevdi. Chicco seat2fit i size aldık 360 derece dönüyo çok memnunuz
Celik02 Bütçenizi tam olarak bilmiyorum ama kanz hummer modeli önerebilirim 5 aylıktan itibaren kullanmaya başladık memnunuz bebişimizde sevdi 😊
gamzesameturkoz Celik02 bütçe sıkıntısı yok. Sadece biz gurbetçi olduğumuz için sürekli yolculuk yapıyoruz. İyi bir şey kaliteli kullanışlı bir şey olsun istiyroum. Dediğinizi nerden bulabilirim. 🤗🤗
Celik02 gamzesameturkoz Ben pek araştırıp almadım.Yani çok bakındım ama aklım o kadar çok karıştı ki.Fazla yolculuk yapan biri değiliz şehiriçi arada da şehirdışı ama bizim işimizi fazlasıyla gördü.Eğer sürekli yolculuk yapıyorsanız daha iyi modellerde var.Biraz daha araştırın derim 🥰 Ben trendyoldan almıştım orta segmentte bir fiyattı 😊
Mmeelliikkeee gamzesameturkoz e bebekten almıştık . Resmî satıcı tr de orası her zaman daha uygun satıyor joieleri birde sık sık %25 30 indirim oluyor takip edersiniz vaktiniz varsa
gamzesameturkoz NareDefne ay evet bizim yatağımız da yoyko memnunum yataktan övüyorlar oto koltuğunu da ama mesela uyuduğu zaman yatıyor mu
NareDefne gamzesameturkoz Evet kademesi var 3.seviyede kullanıyoruz bizde kızım Bursa’dan Kocaeli’ye uyuyarak geliyor 😀