gamzesameturkoz Kızlar bebeğim 7 ay 19 günlük ne zaman emekler acaba ? Sizin bebekler kaçıncı ayda emekledi ?? 🤗
1pekmom_ gamzesameturkoz 7ay 22 günlüğüz geri geri gidiyor ama ileri gitmeyle alakalı bir girişimi yok😂
Mavili-mavilimorcicek gamzesameturkoz Oğlum hiç emeklemeden yürüdü kızım 16 aylık 11 ayliken emeklemeye başladı hala emekliyor.İki hafta önce kendi 2-3 adım attı daha yürüme yok.
gamzesameturkoz 1pekmom_ kız anam biz de daire çiziyor çok nadir geri geri ama öne doğru biz de de icraat yok 😂
1pekmom_ gamzesameturkoz yürüteçe koyuyorum ondada geri gidiyor inşallah önede gidecek diye bekliyorum 😂 dişiniz çıktımı sizin biz bide diş bekliyoruz hala çıkmadı 😀
gamzesameturkoz 1pekmom_ yok bacım ya dayımın kızı 4 aylıkken çıkardı biz 8 aya yaklaştık hala diş yok valla ya 😁
Eymonunannesi gamzesameturkoz 6 aylık olduk bugün ve 5.ayindan beri popisini kaldiriyo ama ilerleme yok bugun biraz cabasiyla hafif bir yol gitti yakin zaman da emekler diye düşünüyorum küçük popisini kaldiramiyo pek yoruluyor hemen😂😀