Kızlar merhaba bebeğim 3 buçuk aylık oldu ama son 1 buçuk aydır kakasını yapamıyor, belki de daha fazla süredir. Neyse doktor fitil verdi fitille yaptırıyorduk ama en son fitille bile yapamadı geçen gün. Çevremden de hep zeytinyağı içir diyenler oldu ama bugüne kadar içirmedim. Hatta iki tane arkadaşım var birinin bebeği 4 diğerinin de 6 buçuk aylık ikisi de içirmiş, zeytinyağının zararı olmaz korkma gaz damlalarının içinde de hep zeytinyağı var içir falan dediler, en son bugün bebeğim yine uykusundan ıkınarak ve ağlayarak uyanınca bir çay kaşığı vereyim dedim ama verdikten sonra öksürmeye başladı, genzine kaçtı sanırım zeytinyağı. 2-3 dakika falan öksürdü sonra üstüne hemen emzirdim daha da öksürmedi ama korktum, ciğerlerine kaçma ihtimali varmış. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba? Zeytinyağını içirip de bebeği öksüren oldu mu