Hatice_iman Merhaba. Bebeğim 4 aylık 4 günün sonu da bugün kakasını yaptı ama normal de cıvık oluyodu bugün yaptığı püre kıvamında normalmi sizce nete yazıyorum ama birsürü şey çıkıyo endişelenmelimiyim.
stern Hatice_iman yavaş yavaş kaka kıvamı katılaşmaya başlayacak. Bu normal bir şey. Kaka sıklığı da azalacak. Endişelenecek bir şey yok. 3.aydan sonra bu değişim yaşanıyor.