Elo89 Kayraam ben emzirmeden önce 6 ya da 8 damla veriyordum mükemmel bi gaz damlası aşırı rahat etmiştik
Newmummy222 Kayraam biz ilk 2 ay kullandık. Emmeden önce 8 damla, günde 64 damlayı geçmeyin diyordu galiba, prospektüsünde açık açık yazıyor
Kayraam tpbm1710 8 damla çok geldi bana sıkıntı olmaz mı size doktor mu ne kadar kullanacağınızı söyledi acaba
Kayraam Eelifersoy herkese farklı diyorlar demek ki ama bizimkine bir şey demedi sadece bunu alın dedi eczane söyler dedi
aslanaras Bizde kullanıyoruz 2 aylıkken başladık doktor her mamadan önce veya sonra 8 damla verin demişti mama ile karıştırıp veriyorum ben
Elo89 Kayraam şifa olur inşallah kuzucuğa o damla sayesinde kendi kendine çıkarıyordu gazını nerdeyse sırtını sıvazlamadan♥️ kolikti benim kızım 6 ay gaz sancısı çektik her türlü gaz damlasını kullandık en iyisi relactazdı inşallah size de iyi gelir
Kayraam Elo89 benimki de kolik maalesef çok ağlıyordu sürekli ıkınıyordu dün doktor bunu verdi işte inşallah faydasını görürüz
alpinanneesi Kayraam doktorun önerisine göre değişir o damla sayısı ne üstüne yazana ne burda denilene göre bebeğinize verin bize 2 damla demişti mesala ama üstünde yazan 8 di