Gamzeliff Memnun olan var mı nerelerde kullanıyorsunuz hangi marka,
Uzun süredir “Karcher sc2” kullanıyorum kardeşim💛 Çokta memnunum. Parkeler, cam , dolaplar, ocak için vs. Aparatları var.. Yere doğal esans damlatıp üzerinden buharlı mopumla siliyorum. Buharla birlikte evin heryerine Miis gibi kokular yayılıyor. Ve Yerler Parlıyor ✨ Camları çok kolay ve çok güzel temizliyor. Dolapları, Koltukları ve halıyıda aparatlarıyla siliyorum. Çok memnunum. Tavsiye ederim ✨☺️🫶🏻