Miniklord yaa, farkedilmediği için hemen müdahale edilmemiş demek ki, değilse farketselerdi doğum olur olmaz müdahale ederlerdi diye düşünüyorum. Benim tamamı çıkmadığı için o an hemen müdahale edildi ve 40kontrolumde hem alttanhem karın üstünden usg ile kontrol edildi herşeyyolunda denildi. Sizin şimdi ki durumunuzda nasıl bir müdahale yapılır bilmiyorum, başına gelen yaşayan biri anlatır sizi aydınlatır umarım, geçmiş olsun kolayca hallolur inşallah, sıkıntı yapmayın kendinize🙏🌸