Merhaba kızlar konum şu ki içinden çıkamadım yardımınıza ihtiyacım var; şimdi biz beyaz eşya aldık 20.ooo kusiratli bakiyemiz vardı ve tanıdık vesilesiyle aldığımız icin senet yapmadık … 3 4 ay kadar odeme yaptik gidemeyiz ters semtte diye sonra birgün gittik ve nakit olarak ödeme yapıp toplu hepsini kapatmak istiyoruz dedik ve kapattık elimizde makbuz var toplu 13.8ooo TL ödeme yaptığınızda dair makbuzda da kalan tutar: 0,00 TL ibaresi bulunuyor . Yani komple kapattık sanıyoruz
Sonra bize 3 4 ay aradan sonra oradan tleron geliyor 1 adet ödenmemiş bakiyemiz var çalışanımız hata yapmış 2 defa girmiş bir ödemeyi 2ooo TL odenmemis diyor … Şimdi bende geçmiş zaman olduğu için hesap tutmadım ve inanip gidip topluca kapattım .
Şimdi hala ariyorlar ve o borcun pesindeler ama ben nereden bileyim ikna olayım ki belki fazladan 2ooo TL ödeme alacaklar yanlışlık oldu deyip yeniden istiyorlar … Şimdi onlada ki açık kalan makbuz ya da herhangi hukuki bir başvuru yapabilirler mi ??
suç teşkil eder mi avukata verseler ve bende ki makbuz da kalan borç da 0,00 TL yaziyor bu benim için yeterli mi yasal olarak çünki ödemeyi yaptık .