kukaka Merhabalar 3 aylık olduk iki haftadır salya ve 7/24 diş kaşıma başladı yumruğunu sokarak bazen tırnaklarıyla alt tarafa baskı yapıyor. Memede çeneyle bastırıyor ben emzikle kaşıyarak uyutabiliyorum. Neler yapıyorsunuz erken değil mi şuan?
Mrvsmt2502 kukaka 3 aydan itibaren oral dönem başlar her şeyi ağzına götürür tanımaya çalışır. Diş değildir muhtemelen
Ballilokmam5 kukaka diş olabilir erken değil. Bizim 3 ay iken çıktı. Kulak ağrısı var sandım sürekli kulağını çekiyordu meğer dişmiş. Dediğin gibi zaten salya çok oluyor. Exta extraaaa
Gizmokzilla kukaka tıbben bebekler 2.ayından itibaren diş çıkarabilir hatta dişli doğan bebekler bile var. 🌸 ama oral döneme giriş yapıyorsunuz ondan da olabilir ikisi de bir ihtimal 🌸
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Daha bebeğim 3aylıkken kaynanam gil diş geliyor diş geliyor dediler 6ay1günlk olduk ortada diş miş yok