Kokoon İllaki yapması gerekmez. Oğlum 6.5 aylık yapmadı hiç ayaklarını tutuyor ama ağzına götürmedi. Kızım yapıyordu mesela ama onun bacak boyu uzundu rahat götürüyordu. Oğlumun bacakları kısa ondan dolayı ağzına götüremediğini düşünüyorum. Ayrıca 4 ay için bu hareket erken.