Asel917 17 aylığız, erişte yaptırmıştım küçük küçük çorbası için, önce tereyağını kızdırıp unu kavuruyorum, annemin yazdan yaptığı domates sosundan koyup kaynar su ekliyorum, ilikli kemik suyu ve erişteleri de kaynayınca ekliyorum pişene kadar karıştırıyorum çok lezzetli oluyor