Selam kızlar benim bebeğim 70 günlük geceleri de kucağımda uyuyor bel ve kol ağrımı geçtim cocuğa bişey olcak diye korkuyorum. Ama asla kucağından bırakamıyorum hemen uyanıyor ne beşiğinde ne babynest de nede reflü yatağında uyuyor. Yaaar bana bi akıl. Allah korusun korkuyorum.