Sssdt Kızlar adetim geçikeli 10 gün oldu. 3 kez test yaptım çıkmadı. Sizce neden geçikmem olmuş olabilir aranızda böyle bi durum yaşayan varmı
endoplazmikretikulumiste Sssdt süt veriyorsanız emziriyorsanız olmamanız normal süt deposu azaldıkça regl düzene girer
turkan2_ Sssdt birden çok nedeni de olabiliyo test yapın derim bı emziryosaniz tabi ben ilk kizimra 5qylk gordm bunda da daha olmdm leke tarzı yaşadım gelen giden yok daha emzirme döneminde ila duzenszlik oluyo ilk kızımda 1senenin sonunda duzelmisti
svlmzrk Korkma benimde yaklaşık 16-17 gün görmedim ilk defa böyle bende 4 test yaptım negatif çıktı ve sonra hasta oldum stres çok etkiliyor olursun merak etme mevsimsel geçişte etkilyo doktorum söyledi