İyi geceler arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu oğlum sürekli ağlıyor Dr götürdüm sıkıntısı var ama çoğunluğu kucağına al diye alıyor dedi ağlıyor kucağıma almıyorum bu sefer daha çok ağlıyor ve morarmaya başlıyor sürekli kucağımda olmak istiyor hiç bir şey yapamıyorum yemek yemek dahi zor olur yardımcı olur musunuz ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏