Merhaba hanımlar oğlum 3 ay 5 günlük ilk gündem beri seelpy kullanıyorum 3 numara kullanıyorum şuan ama oğlumun bacaklarında iz yapıyor 2 numarada da yaptım dedim acaba küçük mü geldi ozaman değiştirmiştim 1 bucuk aydır bunu kullanıyorum halen yapıyor böyle bir sorunu olan var mı acaba bezin numarasanımı değiştirsem daha fzla yapmaya başladı bu ara