hamis8 Bebeğim 1.5 aylık her emzirme gaz çıkarma sonrası az da olsa kusmuş oluyo kıyafetime bulaşmış oluyo. O kıyafetle namaz kılınmıyomuş silmekle de temizlenmiş sayılmıyomuş. Ben her defasında üstümü mü değişcem yaa siz nasıl yapıyosunuzz ??
fyz81 hamis8 uzerınıze muslın ortu ortun oyle cıkartın gazını cocugu kucagınıza alırkende alın uzerınıze namaz elbısesı tabıkı temız olmalı
Alfabeta hamis8 sadece anne sütü alıyorsa necis olmuyor kusmugu ek gıda ya da mama zamanı artık temizlemek gerekiyormdşye biliyorum ben
Meri06_ hamis8 kendinize namaz kiyafeti alin uzun bi ince kap ferace gibi birsey namaz kilarken onu giyin ben oyle yapiyorum