Bebeğim yaşını doldurana kadar son derece iştahlıydı günde üç dört öğün sorunsuz bir şekilde yiyordu. Ama yaşına girdikten sonra resmen memeye bağımlı hale gelmeye başladı. Beni her gördüğünde göğsümü açıp emmeye başlıyor. Günün sonunda toplamda sadece üç dört kaşık ek gıda yemiş oluyor çok üzülüyorum. Sütten kesmek istemiyorum henüz çok erken gibi geliyor 🥺 Ama böyle de nasıl olacak bilmiyorum. Geceleri 9-10 kere uyanıyor meme için. Ne o verimli uyku uyuyabiliyor ne de ben. Benzer durumları yaşayan annelerimizin tavsiyelerine ihtiyacım var 🙏🏻