erdm bnde de çok sık oluyor ama bu seferki günlerdir geçmek bilmedi ve kitle gibi oldu hiç bi şekilde geçmiyor antibiyotik başladı doktor acimasina rağmen emziriyorum ama pompayla sagmaya çalışınca akmıyor bu iltihabı iğneyle faln boşaltiyorlarmis hiç duydunuz mu çok korkuyorum ya küçük bi kesi atıp drenaj mi ne yapılıyormuş kitle çok büyüdü ve çok aşırı katı