Kızlar bebık 1 aylık. Buyuk tuvalrtını çıkarırken cok zorlanıyo bence. Yanı bence o saatlerce ıkınarak cıkarmaya calıstıgı gaz değil buyuk tuvalet😀 bi yandan da düşünüyorum bız yatarak buyyk tuvaletımızı yapmaya calıssak bız de çıkaramazdık bence, sankı bebeği wc pozisyonuna getırmem gerekıyo gıbı gelıyo. Sizden de bu sorunu yaşayan var mı, hangı pozısyonda ne yapınca bebıkler daha kolay kaka yapıyo👯♀️