Kızlar 9.5 aylık bir kızım var. Oyuncaklariyla asla oynamiyor ne versek surekli agzina götürüyor ve hep emekliyor. Asla oturup oyuncaklarıyla ilgilenmiyor. Yani top atmasini bile bilmiyor, Bay Bay yapmiyor tek istediği sey herseyi agzina almak ve gezinmek. Normal bir durum mu, gecici mi kafam cok karışık