Balbebekim Kullanan var mı sarı yağlı ve karma ciltler için olanı kullandım ama yüzümü mahvetti dedim geçecek mi diye de yok daha fena sizde de böyle oldu mu ?
starwomen Balbebekim ben 1 seneden fazladır düzenli kullanıyorum bende hiç böyle bir problem olmadı aksine cildime çok iyi geldi
Melek34011 Balbebekim bende kullanıyorum bu markayı hemde yıllardır ama bana çok iyi geliyor ciltten cilde fark ediyor işte canım deneye deneye bulunuyor cilde iyi gelen ürün
Uzayyy Kızlar oda kozmetik öneririm . Fiyat olarak çok iyi ve çok temiz. Popülariteye kanıp o kadar para vermeyin.
haydii Balbebekim tonik olanı kullandınız galiba hergun değil hafta da 2 veya 3 gün Size iyi gelmemis
starwomen Balbebekim her ürün her cilde iyi gelmiyor birde ilk başladığımda her gün kullanmamıştım ben aralıklarda başladım