1cerenkayaalp kızım 2 ay 22 günlük Rota aşısı yaptırmak için son günlerim yaptırmalı mıyım bilmiyorum yaptıran yaptırmayan fikri olanlar yardımcı olabilir mi
Leylamoznur 1cerenkayaalp canım aşınıb yapılması lazım enfeksiyonu kaptıklarında daha sancılı oluyor aşı olmayınca ama ben yaptırmadım tabi doktorumla karar aldık kızı süt ve süt ürünlerini tolere edemiyordu doktorumuz uygun bulmadı düzelmeside baya zaman aldı aşı geçti
huzurluaycicek Ben ilk dozu yaptırdım doktor çık ısrar etti, 2. Dozu yaptırmayı düşünmüyorum çok fazla aşı oldu bebek her ay, şu an salgın olabilir dışarıya çok çıkıyorsaniz ev kalabalıksa yaptırabilirsiniz ülkemiz çok göç alıyor maalesef gelenlerin çoğu asisiz