8 Haziran doğumlu bütün anneler bu postta ne güzel ☺️🫶🏻 yaklaşık 3 aydan beri salyamız var ama çıkan bişey yok hergün farklı bir huy ediniyor beni yoran geceleri zor bela uyutuyorum birer saat arayla uyanıyor emmiyorda adam akıllı emzik gibi kullanıyor sabaha karşı derin uykuya anca dalıyor kendi etrafında dönüyor ama emeklemiyor emekleyen var mı bu arada