Kızım 15 ay 22 günlük ve bana aşırı bağlı hatta bağımlı diyebilirim. Özellikle şu son 1 hafta 10 gündür inanılmaz bir dereceye ulaştı. Yanımızda biri olsun olmasın yanımdan ayrılmıyor kucağımdan inmiyor, ağlaması mızmızlığı bitmiyor. Sebepli sebepsiz herrr şeye ağlıyor hem de öyle böyle değil. Yemeği azaldı gece uykuları çok kötüleşti sürekli uyanıyor uyanmasa bile uykusunda mızmızlanıyor. Dişleri çıkıyor biliyorum ama çok zorlanıyorum.
Bir de bbaasina asla gitmiyor nedenini anlayamıyorum çok seviyor onunla güzel, çok kibar ilgileniyor aslında ama kızım yanıma gel dediği an bile kendini duvardan duvara, yerlere atıyor ağlıyor kıyamet koparırcasına. Kızlar babaya düşkün olur diyorlar ama bizimkinde asla baba yok yani önceden böyle değildi yine onunla aşırı vakit geçirmesi ama yanına gider oynardı falan şimdi sesini duyduğu an krizler geliyor. Beni onunla görünce, yan yana otursak ne bileyim eline koluna dokunsam falan aynı şekilde ağlıyor çığlık çığlığa.
Nedir bunun sebebi ne zaman geçer bu bağlılık gerçekten çok ama çok yoruldum