11 ay 8 günlüğüz, her saat başı uyanıyoruz geceleri,hadi onu geçtim uykusuzluğa alıştık ama gündüzleri devamlı kucağımda olmak istiyor,devamlı paçamda salonda oyun oynamaya çalışıyoruz onu bile kucağımda yapmak istiyorr,iştah desen ehh işte.. burda okuyorumm 14,15,16,17 ay hatta uzar gider değişen hiç bişey yok :(( eee nolcak böyle..ciddi anlamda merak ediyorum azıcık da olsa normale ne zman dönüyor bebeler..normalden kastım bi kaç uyanmadan uyusa,şöyle beraber oynarken kucak istemese falan filannn🥴🥴