Düzenli bi şekilde kullanıyorum damlayı ama kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra inanılmaz karın ağrısıyla uyanıyorum ve bebeğimde öyle uyanıyor çok afedersiniz günlerdir bağırsaklarımda bozulmuş gibi benim yani damladan olduğunu düşünüyorum çünkü farklı beslenmiyorum her zamankinden bebeğimde sürekli gaz ile uyanıyor normalde olmazdı kullanıpta bu şikayetleri olan var mı acaba