Kızlar merhaba 35 günlük ikizlerim var şu aralar gaz sancısı problemi yaşıyorum bazen ½ saat gaz çıkarmaya çalıştığımı biliyorum 2 bebek olunca onlarla ilgililenmem ⅘ saat vaktimi alıyor gündüz çok yorgun oluyorum gece zaten uyku ½ saat en fazla
Bu gece ıkısıde çok huysuzdu ne yaptıysam ağlamaları geçmedı ⅘ saat çok zordu bende onlara kızdım o kadar çok sinirlendim ki dişlerimi sıkmaktan ağlamaktan başım ağrıdı
Onlara kızmak istemiyorum vicdanım rahat değil ama çok bitkinim kendım iyi olmazsam onlara nasıl bakacağım