Merhaba oğlum 20 aylık bu gece. Sabaha kadar inledi uyuyamadı normalde düzelmişti biraz uykusu kalktım zıbını hep çiş olmuş değiştirdim kıyafetleri tekrar uyudu iki buçuk saat busefer kalktım pantolonu çiş olmuş ve komple nevresimleri ıslatmış bukadar çiş yapması normalmi doğurduğundan beri molfix kullanıyoruz mavi olan eski seri kullanıyoruz suan beş numara kullanıyoruz altı çok büyük geliyor