Arkadaşlar merhaba oğlum altı aylık olacak on gün sonra. Çorapla yatırmak hiç istemiyorum. Ama sürekli üstünü açan bir bebek. Uyku tulumu aldım ama ayaksız. Yine çorap giydirmiyorum gece yatarken. Siz nasıl yatırıyorsunuz hasta da etmek istemiyorum çocuğu. Ama çorapla yatması kan akışını yavaşlattıgını biliyorum o yüzden giydirmiyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var.