Nononame Hlalgrbz ılık oturma banyosu yaptırın bebeğinize. 5-10 dk ne kadar oturtabilirseniz tutun ılık suda. Bir de günde 2 kere anestol krem sürüyordum ben. Geçmiş olsun
-_Esra_- Neden çatlak ? Ne oldu da çatladı İyi gelen ne olabilir sizce niye hastaneye gitmiyorsunuz ?
Xname Bizdede vardı 2aylıkken geçti çok şükür Doktor’un verdiği iki krem vardı karıştırıp sabah akşam sürdük ve sabah akşam sıcak su oturma banyosu yaptırarak bir ayda geçti en önemli sıcak su banyosu