mehsima Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık ve anakucagina oturduğunda böyle bazen ellerini kollarını çırpıyor böyle değişik bir ses çıkarıyor yani normal mi yoksa bir sorun mu var bilemedim ilk bebeğim tecrübesizim de
Drycl46 mehsima heyecanlanıyor annesi oğlum 6 aylık hala öyle ben kendim ya aile hekimimize soruyorum aklıma takılanı yada oğlumun doktoruna internette çok şey yazar yine de aklınızda soru işareti kalmasın sormak istediğiniz bir Dr varsa sorun
MinikPandam_ mehsima offf yine mi boş yere otizm şüphesi🤦♀️ tabi ki normal bırakın bebek elini kolunu sesini dünyayı keşfetsin. Burası annelere zehir olmuş bebeklerinizin her hareketini otizme yoruyorsunuz yapmayın en azindan daha bunun icin cok erken degil mi? Allah bütün bebeklere sağlık sıhhat versin.
huzurluaycicek Bacakları da hareketli mi, bacak kol hızlı hızlı kaldırıp indirmesi mutlu ya da heyecanlı olduğunu gösterir mesela bazen sizi görünce o hareketleri yapabilir seviyordur sizi
ALPARSLAN_bey O zaman herkesin çocuğunun otizm olması lazım dedikleriniz den bebisler heycanlandiginda mutlu olduğunda çırpınıyor gülüyor oglum babasını gördüğünde kucağına alsin diye olduğu yerden uçacak nerdeyse😂😂😂
mehsima Teşekkür ederim böyle elini ayağını öfkeli gibi hareket ettiriyor özellikle zeka kartı gösterdiğimizde felan . Heyecandan oluyor demekki yani her zaman yapmıyor kart gösterince ona kitap okurken felan daha 4.5 aylık