havalperen benim dikislerimde hic agri yoktu sadece karnimin içleri agriyo gibi hissediyordum agri kesici bile icmemistim antibiyotik ictim o kadar. Eger hareket ettikce agriyorsa ince pamuklu bi tülbentle karninizi sarın desteklesin agriyi azaltir. Bide dinlenin bence yurumek kadar dinlenmekte cok önemli kendinizi cok yormayin sezeryan hic kolay degil 1 aya anca eski haline dönersin