13062023elisa Bebegimde reflu vardı doktor artık 2 numaralı herhangi markalı bir mamaya geçebilirsiniz dedi reflu maması almayın bir deneyelim dedi Sizce hangi markalı almalıyım hangisi güzel kaliteli bebek maması markasj
okyanus22 13062023elisa sma diğer mamalara göre daha az kilo aldırıyor şeker içermediği için gaz da yapmıyor ben memnunum ve çok eksiden beri var
Hilal9 Hip combiotic kullanıtorum Bnmde kızımın reflüsü var mamayı az az sık sık veriyorum mesela 90 cc 1 -2 saat sonra tekrar veya çok isterse daha kısa sürede veya emiri yorum öyle